fbpx

/ Projektid / / Arengusprint 3.0

Eesti Noorteühenduste Liit korraldab sellel sügisel koolitusmaratoni, mille nimeks on Arengusprint 3.0. Koolitusprogramm on suunatud Eesti Noorteühenduste Liidu täis- ja kandidaatliikmetele. Koolituse eesmärk on noorteühendusi arendada, anda juurde olulisi teadmisi ja mis kõige tähtsam rakendada juba koolituse käigus saadud teadmisi enda organisatsioonis.

Arengusprint 3.0 on jagatud neljaks koolituse päevaks. Sellel aastal on koolitused keskendunud peamiselt noorteühenduste turundamisele, kus räägitakse sotsiaalmeedia sisustrateegiast, visuaalsest ja tekstilisest reklaamist ning veebikeskkonna kasutajasõbralikumaks tegemisest. Peale selle tehakse koolituse käigus erinevaid praktilisi ülesandeid. Koolituse viib läbi tunnustatud turundus- ja müügikoolitaja Anu-Mall Naarits ja Matis Metsala, kes töötab HTTPool Balticsi Eesti maajuhina ning on pikaajalise turunduskogemusega. Lisaks koolitustele jagavad ENLi liikmeorganisatsioonid enda kogemusi ja teadmisi.

Kutsume Arengusprint 3.0 koolitusprogrammist osa võtma Eesti Noorteühenduste Liidu täis- ja kandidaatliikmeid. Palun registreerige enda organisatsiooni liikmeid hiljemalt 09. oktoobriks.

NB! Kuna koolituse osalejate arv on piiratud (35 inimest), siis soovitan enda liikmeid võimalikult kiiresti ära registreerida. Lisaks sellele võib igast Eesti Noorteühenduste Liidu täis- ja kandidaatliikme staatust omavast organisatsioonist tulla koolitusele kaks liiget.

 

KOHT: Eesti Skautide Ühingu kontor (aadress:Tallinn, Juurdeveo 22A-2)

Kolmapäev 11.10, kell 16.30 – 20.00

16.30 – 17.30 Eesti Skautide Ühing jagab kogemusi turundusvaldkonnast

Esineja: Karin Meikas

17.35 – 20.00 Sotsiaalmeedia turundus ja sisustrateegia

Koolitaja: Anu-Mall Naarits, Marketingi Instituudi tegevjuht

Mis on sisustrateegia, miks on see vajalik ja peamised põhitõed sisustrateegia kohta. Praktika: Iga organisatsioon koostab enda ühendusele sisustrateegia (koolitaja juhendab ja abistab). Sisustrateegia koostamine toimub koolituse ajal ja see jääb ka koduülesandeks. Järgmisel korral tehakse sellest ülevaade. Vähemalt 3 organisatsiooni annavad ülevaate enda ühenduse sisustrateegiast ja koolitaja annab neile tagasisidet.

Kolmapäev, 18.10 kell 16.30 – 20.00

16.30 – 17.30 YFU Eesti kogemused ja teadmised turundusvaldkonnast

Esineja: Annely Emma Krell, turundusspetsialist

17.35 – 20.00 Ürituste tekstiline ja visuaalne kavandamine

Koolitaja: Anu-Mall Naarits, Marketingi Instituudi tegevjuht

Esmalt annavad 3 noorteühendust ülevaate enda sisustrateegiast ja koolitaja annab neile tagasisidet. Teooria: kuidas jõuda õige sihtgrupini, näited heast reklaamist ja promost, milline peab olema tekstiline kui ka visuaalne sisu. Praktika: Iga organisatsioon koostab enda üritusele tekstilise kui ka visuaalse reklaami ja kavandi (koolitaja juhendab ja annab nõu). Ürituse tekstiline ja visuaalne reklaami ja kavandi koostamine toimub koolituse ajal ja jääb koduülesandeks. Järgmisel korral tehakse sellest ülevaade. Vähemalt 3 organisatsiooni annavad ülevaate enda ühenduse sisustrateegiast ja koolitaja annab neile tagasisidet.

Kolmapäev, 25.10 kell 16.30 – 20.00

16.30 – 17.30 MUG Estonia jagab kogemusi veebilehe optimeerimisest

Esineja: MUG Estonia

17.35 – 20.00 Veebikeskkonna optimeerimine, SEO ja Google Analytics

Koolitaja: Matis Metsala, HTTPool Balticsi Eesti maajuht

Esmalt annavad 3 noorteühendust ülevaate enda ürituse tekstilisest ja visuaalsest kavandist ja koolitaja annab neile tagasisidet. Teooria: veebikeskkonna peamised eesmärgid ja alused, mis ja miks on vaja SEO-d ja kuidas seda kasutada, kuidas kasutada Google Analyticsit. Praktika: Katsetada ja teha läbi noorteühenduste kodulehtede põhjal, neid uuendada ja proovida uusi lahendusi.

Kolmapäev, 01.11 kell 16.30 – 20.00

16.30 – 17.30 ENL jagab enda kogemusi ja informatsiooni uuest liikmeplatvormist

Esineja: Ivo Visak, ENLi juhatuse esimees

17.35 – 20.00 Jätkub: Veebikeskkonna optimeerimine, SEO ja Google Analytics

Koolitaja: Matis Metsala, HTTPool Balticsi Eesti maajuht

Veebikeskkonna peamised eesmärgid ja alused, mis ja miks on vaja SEO-d ja kuidas seda kasutada, kuidas kasutada Google Analyticsit. Praktika: Katsetada ja teha läbi noorteühenduste kodulehtede põhjal, neid uuendada ja proovida uusi lahendusi.

Lisainfo
Kristiina Omuk
Eesti Noorteühenduste Liidu tegevjuht
kristiina@enl.ee
58072296

/ Materjalid

Ajakava

pdf

/ Loe ka

Skip to content
This Website is committed to ensuring digital accessibility for people with disabilities. We are continually improving the user experience for everyone, and applying the relevant accessibility standards.
Conformance status